ثبت درخواست مشاوره
بستن منو
1396/06/07 در ساعت 13:32:51

انواع بازاریابی دیجیتال

شامل بازاریابی بومی , اتوماسیون بازاریابی , بازاریابی ایمیلی , روابط عمومی آنلاین

انواع بازاریابی دیجیتال

بازاریابی بومی:‌ این نوع بازاریابی به تبلیغاتی اشاره دارد که اساسا محتوا-محور هستند و در کنار محتواهای رایگان دیگر بر روی یک پلتفرم ظاهر می‌شوند. پست‌هایی که BuzzFeed اسپانسر آن شده است ، نمونه‌ی مناسبی از این نوع بازاریابی هستند . اما بسیاری از افراد ، تبلیغات در شبکه‌ی اجتماعی را نیز بومی در نظر می‌گیرند ؛ برای مثال تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام .

اپراتور مجازی تبلیغات فرا امتیاز https://t.me/joinchat/AAAAADwbtkEZH6qxXjKtiw

اتوماسیون بازاریابی :‌ اتوماسیون بازاریابی عبارت است از نرم‌افزاری که هدفش روند خودکار‌ی در‌خصوص کارهای بازاریابی است . بسیاری از دپارتمان‌های بازاریابی می‌بایست کارهای تکراری و خودکاری را نظیر ایمیل ، شبکه‌ی اجتماعی و سایر کارهای وب سایت انجام دهند .

بازاریابی ایمیلی :‌ شرکت‌ها از بازاریابی ایمیلی به‌ عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنند . از ایمیل ، اغلب برای ترویج و تبلیغ محتوا ، تخقیف‌ها ، رویدادها و نیز هدایت افراد به سمت وب سایت کسب‌ و‌ کار استفاده می‌شود .

PR ( روابط عمومی ) آنلاین :‌ PR آنلاین عبارت است از تضمین پوشش آنلاین کسب‌ شده با نشریات دیجیتال ، بلاگ‌ها و سایر وب سایت‌ های محتوا - محور . این PR خیلی شبیه PR سنتی است با این تفاوت که در محیط آنلاین اتفاق می‌افتد .

نظر جدید
شما هم نظر دهید: