ثبت درخواست مشاوره
بستن منو
1395/04/26 در ساعت 15:52:10

افتتاح شعبه ی جدید فروشگاه های زنجیره ای

علمی به نامِ «چیدمان قفسه های فروشگاهی»

افتتاح شعبه ی جدید فروشگاه های زنجیره ای

خبرگذاری زنجیره ای ها www.faraemtiyaz.ir

 

 

علمی به نامِ «چیدمان قفسه های فروشگاهی»

محل قرارگیریِ یک کالا با احتمال فروش رفتن یا نرفتنِ آن رابطه مستقیم دارد. تولیدکننده ها دیگر صرفاً به تنظیم سفارش از خرده فروش ها بسنده نمیکنند، و در عوض فروشنده های انحصاری خود را به نحوی آموزش میدهند تا محصولات را تا حداکثر میزان ممکن در معرض دید مشتری قرار دهند. از آنجایی که فروشگاه های بزرگ امروزه اغلب به صورت هایپرمارکت ها درآمده اند و ارائهء کالاها به مشتریان به شکل سِلف سرویس Self-Service است بنابراین دیگر پای فروشنده در میان نیست و کالاها خودشان معرف خودشان هستند، بنابراین اگر قرار است کالا خودش با مشتری صحبت کند و او را به خرید ترغیب کند، باید به گونه ای در قفسه چیده و عرضه شود که جذابیت لازم را برای مشتری داشته باشد.

#  چیدمان# قفسه های فروشگاهی#شعبه_جدید

 

نظر جدید
شما هم نظر دهید: