ثبت درخواست مشاوره
بستن منو

 

معرفی خدمات چیدمان صنوف ، دپارتمان استورها ، برند استور ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، باب هاي تجاري و ...

 

استراتژی بلند مدت

این ماموریت در 3 فاز صورت می پذیرد:

  • فاز اول: خدمات تحقیقات بازاریابی(یک ماه)

  • فاز دوم:خدمات اجاره و واگذاری واحد های تجاری(3-6 ماه یا تا زمان اتمام واگذاری واحد های تجاری)

  • فاز سوم: مشاوره مدیریت و بهره برداری(قبل و بعد از افتتاح)

 

فاز اول : خدمات تحقیقات بازاریابی(یک ماه)

 

ما با اختصاص دادن یک تیم تخصصی تحقیقات بازاریابی همراه با مدیریت اختصاصی خدمات زیر را به پروژه ارائه خواهیم داد:

 

تحقیقات  بازار به همراه تجزیه و تحلیل

  1. تحقیق پروژه ای مرکز خرید موجود و آتی برای دستیابی به درک بهتر از میزان نیاز به برندهای خرده فروشی محلی و منطقه ای.

  2. جداسازی مراکز خرید و برندهای خرده فروشی موجود با سطح اشغال آن ها، دسته بندی و میزان مالکیت آنان.

  3. ویژگی های جمعیت شناختی و نقشه برداری از محل های تجاری برای تعیین تقاضای بازار

  4. شناسایی تمایلات، رفتار و نیاز مشتریان برای آنالیز بهتر و دقیق تر از میزان تقاضا در آینده

  5. تجزیه و تحلیل سایت / پروژه با روش (swot) (قوت، ضعف، فرصت ها، تهدیدها)

  6. کمک در ایجاد موقعیت قابل دوام و پایدار بلند مدت برای پروژه

 

فاز دوم: خدمات اجاره و واگذاری واحد های تجاری (2-4 ماه یا تا زمان اتمام واگذاری واحد های تجاری)

 

ما با اختصاص دادن یک تیم تخصصی لیزینگ همراه با مدیریت اختصاصی خدمات جامع اجاره و واگذاری واحد را به پروژه ارائه خواهیم داد که زمینه های زیر را در بر خواهد داشت:

یک تیم لیزینگ جهت واگذاری واحدهای تجاری بسته به زیر بنای مفید تجاری پروژه اختصاص داده می شود و میزان مبلغ کمیسیون مشاوره برای پروژه محفوظ می باشد.

لیستی از تمام گزارشات به طور منظم و دسته بندی شده ارائه خواهد شد.

موارد ذیل می بایست قبل از شروع لیزینگ واقعی امضاء گردد:

  1. ترکیب کاربری ها در طبقات مختلف

  2. هارمونی صنوف

  3. نرخ اجاره(ریز کردن بودجه، قیمت مورد نظر و قیمت های پیشنهادی)

  4. تاریخ آخرین مهلت بازگشایی تجاری

  5. تدوین آیین نامه اداره داخلی، دکوراسیون

  6. تدوین و تصویب قراردادهای اجاره ، مشارکتی برای واحدهای تجاری

  7. تصویب فرآیند واگذاری واحد های تجاری

  8. اسنادو مدارک لیزینگ(پیشنهاد، نامه علاقه مندی به پروژه، تفاهم نامه، اجاره نامه ، تمام پیوست ها و برنامه ریزی های مورد نیاز)

 

فاز سوم:مشاوره مدیریت و بهره برداری (3 ماه قبل از باز شدن تا یک سال پس از افتتاح)

 

مشاوره مدیریت ارشد

  1. بررسی و اظهار نظر در اهداف مدیریت و طرح استراتژیک کسب و کار برای بهره برداری از پروژه

  2. پیشنهاد ایجاد اسناد فرآیند درون سازمانی برای انجام عملیات و تیم مدیریت

  3. بررسی استراتژی پیشنهادی ساختار سازمانی

  4. طراحی یک سیستم گزارش پیشرفت از طریق گزارش های دوره ای در شاخص های مالی و غیر مالی – شاخص های کلیدی عملکرد

 

مشاوره سیاست گذاری ها و فرآیندهای درون سازمانی

 

  1. کمک به توسعه مکانیسم برای کاهش خطرات عملیاتی کسب و کار

  2. پیشنهاد فرایندهای نظارتی بر اساس دستورالعمل های اجرایی

  3. کمک به پیاده سازی کنترل فرایندهای مالی شامل تدارکات، دارایی ها و عوامل نیروی انسانی

  4. کاهش ریسک از طریق بررسی پوشش بیمه متناسب با پروژه

  5. کمک در راه اندازی فرایند برای ساختار منابع انسانی، استخدام و سیستم حقوق و دستمزد

لیست چیدمان مراکز خدماتی در مجتمع های چند منظوره

 

1. خدمات اینترنت

 

2. خدمات آژانس های مسافرتی

 

3. خدمات مالی و بانکی

  • بانک ها و موسسات مالی

  • صرافی ها

  • دستگاه های خودپرداز و خوددریافت

 

4. خدمات مجالس

 

5. خدمات بهداشتی و درمانی

  • خدمات کلینک درمانی

  • داروخانه

 

6. خدمات آرایشی بهداشتی

  • ماساژ و مراقبتهای بدن

  • خدمات آرایشی

 

7. خدمات باشگاه های ورزشی و ماساژ

 

  • باشگاه ورزشی

لیست چیدمان صنوف ، دپارتمان استورها و فروشگاه های زنجیره ای در مجتمع های چند منظوره

 

1. پوشاک

  • مردانه

  • زنانه

  • بچه گانه

  • اسپرت و ورزشی

  • رسمی و مجلسی

  • عینک 

  • پوشاک فانتزی

  • کفش

  • کیف

 

2. لوازم خانگي

  • صوتی و تصویری

  • لوازم تزیینی و عتیقه

  • سایر لوازم خانگی

  • فرش و تابلو فرش

  • کالای خواب

  • لوازم آشپزخانه

  • گرمایشی و سرمایشی

  • دکوراسیون داخلی

 

3. لوازم الكترونيكي

  • سیم کارت و خط تلفن

  • تلفن همراه

  • لوازم جانبی موبایل

  • لپ تاپ و کامپیوتر

  • لوازم جانبی کامپیوتر

  • کنسول بازی - ایکس باکس و پلی استیشن

  • دوربین عکس برداری و فیلم برداری

 

4. طلا ، جواهر و زيورآلات

  • طلا و جواهر

  • ساعت

  • نقره

  • بدلیجات

 

5. آرايش و بهداشتي

  • عطر و ادكلن

  • لوازم آرايشي

  • لوازم بهداشتي

  • لوازم بهداشتي آرايشي شخصي

 

6. لوازم ورزشي و ماساژ

  • تجهیزات و ابزار ورزشی

  • لوازم جانبی ورزشی

 

7. اسباب بازی