ثبت درخواست مشاوره
بستن منو

معرفی خدمات فرانچایزینگ و زنجیره ای سازی کسب و کارهای موفق

 

اگر کسب و کار موفقی دارید و نمی دانید چگونه نمایندگی های آن را گسترش دهید فرا امتیاز به روش کاملا علمی و اجرایی آن را زنجیره ای خواهد کرد .

 

تبدیل کردن کسب و کار شما به یک کسب و کار فرنچایزی

 

اگر در حال حاضر کسب و کار موفقی را در یکی از حوزه های کسب و کارهای خدمت گرا و با مشتریان زیاد دارید و برای شما پیوسته درخواست دریافت نمایندگی از سوی متقاضیان و مشتریان می آید ولی هنوز شرایط ، استانداردها و مدل واگذاری نمایندگی را نمی دانید با کارشناسان فرا امتیاز تماس بگیرید تا با بهره گیری از مدل فرانچایز کردن کسب و کارها مطابق با روشها و استانداردهای بروز و متدوال کشور ایالات متحده آمریکا و با رویکرد کاملا منطبق بر بازار ایران ، به شما آینده پر رونق اقتصادی را هدیه دهیم .

به زبان ساده ما به شما کمک می کنیم سرمایه گذاران مختلف با سرمایه خودشان کسب و کاری با مدل و روش شما ایجاد کنند تا علاوه بر سود کردن در این کسب و کار امپراتوری برند شما نیز گسترش دهند .

 

خدمات فرانچایزینگ و زنجیره ای سازی گروه بین المللی فرا امتیاز 

 

  • امکان سنجی اولیه کسب و کار موفق شما

  • ارزیابی کسب و کار یا ایده توسعه شما

  • تدوین نقشه راه توسعه برند شما برمبنای توسعه به روش فرانچایز

  • پیدا کردن بیزنس مدل فرانچایز برند شما

  • تدوین برنامه زنجیره ای سازی

  • تدوین سند فرانچایز برند

  • تهیه و بهینه سازی مستندات لازم برای واگذاری نمایندگی

  • تدوین اعلامیه فروش نمابندگی ها

  • تهیه کاتالوگ ها ، پاورپوینت ها و پوستر ها و بنرهای دریافت نمایندگی

  • طراحی سناریوهای ارائه

  • تدوین پرسشنامه توافق نامه واگذاری نمایندگی

  • تدوین قرارداد استاندارد واگذاری نمایندگی

  • تدوین FDD

  • تدوین UFOC

  • تدوین FBB

  • همکاری در توسعه شعب کسب و کار شما ( در صورت تمایل و توافقات آتی )

 

پیشنهاد ویژه فرا امتیاز برای شما

 

همین الان با کارشناسان فرا امتیاز تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان برای بررسی زنجیره ای سازی کسب و کار موجودتان هماهنگ شود ؛ پس از بررسی اولیه در جلسه حضوری ، ارائه راهکار پیشنهادی و پس انجام توافقات اولیه حتما کارشناسان ما برای بازدید از کسب و کار شما به محل شعبه مرکزی کسب و کارتان برای بازدید و توسعه برند شما مراجعه خواهند کرد .

 

اگر با کلید واژه های اخذ نمایندگی ، شرایط اخذ نمایندگی ، شرایط پذیرش نمایندگی ، درخواست اخذ نمایندگی ، اخذ نمایندگی انحصاری ، پذیرش نمایندگی ، اعطای نمایندگی ، اعطای نمایندگی فست فود ، اعطای نمایندگی رستوران های زنجیره ای ، نمایندگی رستوران ، رستوران زنجیره ای ، نمایندگی فست فود ، شعبه رستوران ، نحوه اخذ نمایندگی ، گرفتن نمایندگی ، کسب درآمد بالا ، سرمایه گذاری ، راه اندازی کسب و کار ، پولدار شدن ، سرمایه گذاری با پول کم ، شغل های پردآمد ، شغل های جدید ، ایده ، ایده های ناب ، ایده های نو ، زنجیره ای سازی ، توسعه شعب ، برند سازی و تجاری سازی ، برندینگ و یکپارچه سازی برند ، فودکورت ، هایپر مارکت ، شهربازی و مراکز بازی ، برند استورها و دپارتمان استورها ، فرانچایز ، فرانچایزینگ ، فرنچایز ، فرانشیز ، franchise و همچنین مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری و یا واژگانی از این دست در اینترنت جستجو کرده اید و یا از دوستان خود جهت ایجاد کسب و کار اختصاصی خود سئوال کرده اید و به سایت ما " گروه بین المللی فرا امتیاز " ، خوش آمدید .
ما این موفقیت و برداشتن گام نخست برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی و تجارت را به شما تبریک می گویم .

بسته فرانچایزینگ و تجاری سازی زنجیره ای ها

 

مهمترين روش تامين مالي و توسعه تمامي برندها در دنيا مدل فرانچايزينگ يا به عبارتي زنجيره اي شدن است .فرانچايزينگ بر پايه اصل تکرار يک موفقيت آزمون شده است . اما قطعا يک موفقيت در شرايط ، مقتسات و مقضيات متفاوت و جديد صورت نمي پذيرد . حالا سئوال اين است که چگونه مي شود اين احتمالات را تغيير داد و در تمامي شرايط نتيجه يکسان و تضمين شده بدست آورد و يک موفقيت واقعي را تجربه کرد .

از دگر سو مي دانيم کسب و کار نيز مانند ديگر محصولات تجاري تا مادامي که در قالب يک بسته استاندارد و مشخص قرار نگيرد ؛ قابليت توسعه و فروش پيدا نخواهد کرد .

همچنين مي دانيم ، معمولا صاحبان کسب و کار بدليل عدم آشنايي با دانش فرانچايزينگ و عدم توانايي در مستندسازي ، اصلاح فرآيندها ، بازاريابي ، تبليغات ، فروش ، راه اندازي ، نظارت و کنترل بر نمايندگي از توسعه و فروش نمايندگي خودداري مي کنند .

گروه بين المللي فرا امتياز براي اولين در ايران با همکاري کارشناسان ، مشاوران و کنسرسيوم بين المللي همکار اقدام به بومي سازي و ارائه بسته تجاري سازي زنجيره اي ها نموده است . اين بسته به برندهاي زنجيره اي و يا کسب و کارهايي که قابليت زنجيره اي شدن را دارا مي باشند اين امکان را مي دهد که اقدام به فروش ، توسعه و نظارت بر نمايندگي هاي خود را داشته باشند .

 

بسته تجاري سازي زنجيره اي ها که شامل بخش ذيل مي باشد بصورت فازبندي شده و مجزا انحصارا توسط گروه بين المللي فرا امتياز در ايران ارائه مي گردد :

 

  1. فاز صفر (مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار)

  2. فاز یک (شناخت، مطالعه، ارزیابی اولیه)

  3. فاز دو (مستند نگاری، استاندارد سازی و تدوین برنامه زیرساخت)

  4. فاز سه (طراحی ساختار(معماری) مدل کسب و کار)

  5. فاز چهار (طراحی، تدوین و ارائه کتاب فرا امتیازی برند) Franchising Brand Book (FBB)

  6. فاز پنج (طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی)

  7. فاز شش (جذب، احراز و انعقاد قرارداد)

  8. فاز هفت (آموزش، تجهیز و استقرار)

  9. فاز هشت (نظارت، پاسداری و پیشبرد فروش و خدمات)

تدوین اعلامیه دریافت نمایندگی (FDD)

 

سند افشای فرانچایز ( فرا امتیاز )

 

سند افشای فرانچایز ( FDD ) یک فرمت برای آشکار سازی اطلاعات کسب و کار برای فرا امتیازگر ( franchisor ) به فرا امتیاز پذیر ( franchisees ) در آینده است. هدف از FDD ، حفاظت از سرمایه گذاری متقاضیان خرید بسته فرانچایز ( فرا امتیاز خواه ) را با فراهم آوردن اطلاعات در مورد شرکت فرا امتیازگر می باشد .

 

23 مورد از اطلاعات است که باید توسط franchisor های franchisee در آینده ( حداقل 10 روز قبل از انعقاد قرارداد فرانچایز ) ارائه شود .

 

شرح سرفصل های FDD عبارتند از  :

 

  1. سابقه و پیشینه ارائه خدمات و مجوزها و امتیازهای اخذ شده توسط فرا امتیازگر ( franchisor )

  2. هویت و تجربه کسب و کار مدیران کلیدی فرا امتیازگر ( franchisor )

  3. ارائه سوء پیشینه یا حسن شهرت فرا امتیازگر ( franchisor )

  4. اعلام سابقه ورشکستگی فرا امتیازگر ( franchisor )

  5. اعلام میزان هزینه های اولیه حق امتیاز و راه اندازی برای فرا امتیاز پذیر ( franchisees )

  6. اعلام میزان هزینه های دیگر راه اندازی و پشتیبانی ها شامل تبلیغات و آموزش های اولیه راه اندازی

  7. برآوردهای میزان سرمایه گذاری اولیه راه اندازی

  8. محدودیت های خرید و تامین محصولات فرا امتیازگر ( franchisor ) توسط فرا امتیاز پذیر ( franchisees )

  9. تعهدات فرا امتیاز پذیر ( franchisees )

  10. شرایط تامین مالی طرفین

  11. تعهدات فرا امتیازگر ( franchisor )

  12. شرایط و محدویت های قلمروهای اعطای نمایندگی

  13. حقوق مالکیت برند و علائم تجاری موازی

  14. اختراعات و حقوق مالکیت معنوی هرگونه اطلاعات اختصاصی

  15. تعهدات فرا امتیاز پذیر ( franchisees ) در اجرای عملیات واقعی کسب و کار

  16. محدودیت های فروش محصولات توسط فرا امتیاز پذیر ( franchisees )

  17. شرایط تمدید ، فسخ ، خرید دوباره ، اصلاحات ، الحاقیه ها ، انتقال ، مشاجرات و حل اختلافات توافق نامه فرانچایز

  18. داور مرضی الطرفین

  19. درآمد ادعا ( پیش بینی درآمد های آتی )

  • حجم نمونه فروش و تولید محصولات

  • درآمد ناخالص

  • درآمد خالص

  • شرایط موقعیت مکانی

  • شرایط اجتماعی و فردی

  • تضمین درآمد ادعا

20.فهرست کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی

21.صورت های مالی ، گزارش های حسابرسی و پرونده های مالی فرا امتیازگر (franchisor)

  • رشد ثابت

  • طرح توسعه

  • کسب درآمدهای مستمر و فروش های واقعی از فروش محصولات و خدمات فرا امتیازگر

  • اختصاص بودجه های کافی برای پشتیبانی مستمر

 

22.پیش نویس قرارداد و نسخ قرارداد

23.تضامین اجرای قرارداد

تدوین کتاب فرانچایزینگ برند ( FBB )

 

ساختار کتابچه FBB

  1. کتابچه طرح کسب و کار

  2. کتابچه استراژی های سازمانی

  3. کتابچه ساختار و روش ها

  4. کتابچه برنامه بازاریابی

  5. کتابچه ساختار برند

  6. کتابچه چیدمان و ساختار معماری

  7. کتابچه روابط عمومی و تبلیغات

  8. کتابچه ساختار سرمایه انسانی

  9. کتابچه برنامه های آموزشی

  10. کتابچه پاسداری و پشتیبانی

  11. کتابچه روابط حقوقی

  12. کتابچه سند افشای فرانچایز   (FDD)

  13. چک لیست برنامه ریزی استراتژیک

بسته فرانچایزینگ کسب و کارها بر مبنای روش IFA

 

.1ارزیابی کسب و کار موجود جهت فرانچایز شدن

 ( Business Analysis For Franchising )

.2ایجاد قالب جدید کسب و کار جهت فرانچایز

  ( New Business Format )

.3تدوین استراتژی های فرانچایز

  ( Franchise Strategies )

.4تدوین مستندات لازم جهت توسعه یکپارچه کسب و کار بر اساس مدل فرانچایز  

( Integrated  Franchise Operation & Processes & Documentation )

.5برنامه ریزی تبلیغاتی جهت جذب نماینده

   ( Franchise Advertising Campaign )

.6 ارزیابی نماینده ها و انتخاب نماینده های واجد شرایط 

 ( Franchisee Assessment & Qualified Franchise Identification )

.7قرارداد فرانچایز

 ( Franchise Agreement )

.8نقشه راه توسعه نمایندگی ها در بازار هدف

    ( Franchise Development & Growth Road Map )

.9چارت سازمانی و سازماندهی کسب و کار فرانچایز 

  ( Business Organizational Chart & Organizing )

.10 ارزیابی و کنترل نمایندگی ها و سیستم فرانچایز

    ( Franchise Audit )

.11تدوین برنامه های راهبردی برندینگ و بازاریابی

 ( Franchise Branding & Strategic Marketing Plan )

.12برنامه ریزی افزایش مشارکت و همکاری نمایندگی ها بر اساس سیستم فرانچایز 

 ( Franchise System Commitment & Contribution )