ثبت درخواست مشاوره
بستن منو

مشاوره رایگان با کارشناسان گروه بین المللی فرا امتیاز ( فرا امتیاز سازان )

 

فرا امتیاز یا فرانچایز ( فرنچایز ، فرانشیز ، حق امتیاز ، دریافت نمایندگی ، franchise ) امتیازی است که به یک فرد حقیقی یا گروه ها یا شخصیت های حقوقی داده می شود تا محصولات و یا خدمات یک برند ( شرکت ) را در یک محدوده جغرافیایی یا مکان خاص به فروش برساند . نمونه های نام آشنای برخی فرانچایزهای معروف دنیا نظیر مک دونالد ، KFC ، ساب وی ، کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس ، سوپرماکت های سون ایلون ، فروشگاه های والمارت و ... هستند . فرنچایز به یکی از مقبولترین راه های کسب و کار در بازار امروز تبدیل شده است .

 فرانچایزها امروزه به هزاران نفر کمک می کنند تا به جای کارمندی و ایجاد کسب و کار مستقل رییس خود باشند و کسب و کار خود را اداره کنند . فرانچایز شدن به کارآفرینان اجازه می دهد که به کسب و کار خودشان مشغول باشند و در عین حال هیچگاه احساس تنهایی نکنند . شانس موفقیت کسب و کارهای فرانچایز در مقایسه با کسب و کارهای مستقل و عادی بسیار بالاتر است چرا که فرانچایزها یک فرمول به اثبات رسیده هستند . محصولات ، خدمات ، فرآیندها ، سرمایه گذاری ها و نحوه گرداندن کسب و کار از قبل تعیین شده و آماده است .

فرانچایزها انواع بسیار مختلفی دارند . بسیاری افراد فرانچایز را فقط با کسب و کارهای فست فودی ، رستوران های زنجیره ای و یا فروشگاه ها و یا هایپر مارکت ها می شناسند . اما در واقعیت ، امروزه بیش از 120 نوع مختلف کسب و کار فرانچایز در دنیا وجود دارد . نمونه های آنها در گروههای مختلف مانند خودرو ، تمیزکاری و تعمیرات ، سلامت و بدنسازی ، خدمات مالی ، مراقبت از حیوانات ، و بسیاری دیگر وجود دارد .

فرانچایزهای پخش محصول به طور ساده وظیفه فروش محصولات برندها را به عهده دارند و بین آنها رابطه تامین کننده - واسطه برقرار است . در فرانچایزهای پخش محصول ، برندها حق استفاده از نشان تجاری و لوگوی خود را به فرا امتیاز پذیر و یا متقاضیان دریافت نمایندگی می دهند اما معمولا کل سیستم را برای اداره کسب و کار به آنها نمی دهد .

 

·         فردی که  فرانچایز را خریداری و آن را اداره می کند فرا امتیاز پذیر یا فرانچایزی نامیده می شود . فرا امتیاز پذیر کسب و کار را از فرا امتیاز گر یا فرانچایزر خریداری می کند . فرا امتیاز پذیر می بایست از قواعد و دستورالعملهای مشخص و از پیش تعیین شده توسط فرا امتیازگر تبعیت کند و در بیشتر حالات فرا امتیاز پذیر بایستی به طور سالیانه یا فصلی یا ماهانه یا در دوره های زمانی مشخص مبلغی به عنوان حق امتیاز یا رویالتی علاوه بر مبلغی که تنها یک بار در ابتدا تحت نام حق سرمایه گذاری پشتیبانی برند مبلغ حق امتیاز به فرا امتیاز گر پرداخته است به وی پرداخت نماید .

·         فرانچایزهای با مدل کسب و کار از سوی دیگر نه تنها از محصولات ، خدمات ، علامت تجاری و .. فرا امتیاز گر استفاده می کنند بلکه تمامی روشهای اداره کسب و کار مانند بازاریابی و دستورالعملهای اداره کار را نیز در اختیار می گیرند .

·         در ایران در حال حاضر گروه بین المللی فرا امتیاز و مرکز ملی گسترش نمایندگی به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده خدمات کسب و کار آفرینی و فرانچایز ها و کسب و کار ها و برندهای زنجیره ای در ایران فعالیت می کند .

·         قاعدتا گروه های دیگری پس از ما تلاش خواهند کرد از این مدل خدمات فرا امتیاز تقلید یا کپی کنند و یا خود برندها اقدام به ارائه سرویس گسترش نمایندگی خواهند نمود .

·         ما نه گروهی دیگری را تبلیغ و یا تائید خواهیم کرد و یا نه گروهی دیگری را تخریب و یا تکذیب خواهیم کرد .

·         پیشنهاد ما یک انتخاب آگاهانه و حضور در یک جلسه کاملا رایگان برای انتخاب بهترین گزینه برای به صرفه ترین سرمایه گذاری برای شماست . قطعا هرگز بدون بررسی شرایط شما هیچ کس نمی تواند به شما بگوید : چقدر سود و یا بگوید قرار است بزودی کلاه بزرگی بر سر شما برود .

·         پس همین الان یک جلسه کاملا رایگان با کارشناسان گروه بین المللی فرا امتیاز هماهنگ نمایید .

ثبت درخواست اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

نام و نام خانوادگی

تلفن همراه

فرانچایز یا فرا امتیاز چیست ؟

 

فرانچايز يا فرانشيز در زبان پارسي به فرا امتياز ترجمه (برگردان) شده است.

 

فرانچايزينگ يا فرا امتيازي موفق ترين مدل تجاري در توسعه کسب و کار از طريق اعطا و اخذ نمايندگي و فروش شعب زنجيره اي در دنيا مي باشد.

 

بر طبق اين شيوه امتياز و امکان اجرا، بهره برداري از يک شکل کسب و کار موفق و تجربه شده از سوي دارنده اصلي حق مالکيت در ازاي حق عضويت يا نسبت سود به سايرين واگذار مي گردد.

 

در شيوه فرانچايزينگ يا فرا امتيازي نقش هاي زيرمشغول به فعاليت مي باشند:

 

Franchisor فرانچايزر (امتياز دهنده) (فرا امتياز گر)

Franchisee فرانچايزي (امتياز گيرنده) (فرا امتياز پذير)

Franchise Applicant متقاضي دريافت امتياز (فرا امتياز خواه)

Franchise regulatory سازمان تنظيم مقررات فرانچايز (فرا امتياز بان)

.Franchise Development Org سازمان گسترش فرانچايز (فرا امتيازگستر)

 

فرانچايز يا فرانشيز در زبان پارسي به فرا امتياز ترجمه (برگردان) شده است. فرانچايزينگ يا فرا امتيازي موفق ترين مدل تجاري در توسعه کسب و کار از طريق اعطا و اخذ نمايندگي و فروش شعب زنجيره اي در دنيا مي باشد.

نقش های فرانچایز ( فرا امتیاز )

 

چرا فرا امتیاز ( فرانچایز )

 

در ايالات متحده آمريکا هر 8 دقيقه و در دنيا هر 6.5 دقيقه يک فروشگاه يا يک مرکز زنجيره اي با مدل کسب و کارهاي فرا امتيازي گشايش مي يابد و در استراليا بيش يک سوم تمامي کسب و کارها به همين شيوه گسترش نموده اند و اين تنها بخشي از آمار شگفت انگيز و تکاندهنده صنعت ثروت آفرين و اشتغالزاي فرانچايز در جهان مي باشد .

اما متاسفانه در ايران با تمامي تلاش هاي صورت گرفته در اين سال ها نمي توانيم از  مجموعه اي زنجيره اي نام ببريم که با استاندارهاي مدل فرانچايز در کلاس جهاني اداره شود و يا برنامه اي مدون و مشخص براي گسترش با اين روش داشته باشد .

 

چرا به جای راه اندازی یک کسب و کار جدید اما مستقل به خرید یک فرا امتیاز یا فرانچایز فکر نمی کنید ؟

 

فرانچایز ، کار ها را ساده می کند

 

بسیاری از سرمایه گذاران و کار آفرینان توانایی و مهارت کافی برای اداره یک کسب و کار موفق را دارند اما علاقه ای به راه اندازی آن از ابتدای راه ندارند . با خرید یک فرانچایز تقریباً تمامی کارهای سخت را پشت سر می گذارند :

  • پیدا کردن محل مناسب ( مشاوره در مکان یابی )
  • مذاکره قرارداد اجاره ( همراهی در زمان اجاره )
  • استخدام پیمانکار با قابلیت ( معرفی گروه های راه اندازی اولیه )
  • انجام کارهای در زمان مقرر و بودجه تعیین شده ( ارائه و اجرای برنامه عملیاتی )

 

فرانچایز ، یک بسته کسب و کار تقریبا تضمینی

 

هنگامی که شما فرانچایز می خرید در واقع یک سیستم و یک بسته کسب و کار خریداری می کنید . تمامی فرانچایزها یک سیستم از پیش برقرار شده دارند که شما آن را دنبال خواهید کرد . این بسته کسب و کار و سیستمها برای بهبود بهره وری کلی و افزایش فروش فرانچایز طراحی شده اند . داشتن یک سیستم از پیش طراحی و اجرا شده انجام کار بر اساس حدس و گمان و خطاهای ناشی از آن را که یک کسب و کار عادی و مستقل با آن مواجه است را از بین می برد .

 

فرانچایز ، موفقیت از پیش تعیین شده

 

خرید یک فرانچایز از شروع  یک کسب و کار ماجراجویانه متفاوت است . از آنجایی که یک یسته کسب و کار و سیستم از پیش اجرا شده برقرار است ، احتمال موفقیت بیشتر خواهد بود . اکر شما سیستم برقرار شده  توسط فرا امتیاز گر را پیگیری کنید ، می بایست در مسیر داشتن یک کسب و کار موفق و برند قرار بگیرید . به عبارت دیگر شما محکوم به موفقیت خواهید بود .

 

فرانچایز ، آموزش می دهد و پشتیبانی خواهد کرد

 

بیشتر فرا امتیاز گر ها برنامه آموزشی مشخصی دارند که معمولاً در محل شرکت اصلی و یا در محل یکی از فرا امتیاز پذیران قدیمی برگزار خواهد گردید . این مساله فرانچایز را از سایر کسب و کارهای موجود متمایز می کند . فرا امتیاز گر به شما آموزش می دهد تا فرانچایز خود را دقیقاً همانطور که سایر فرا امتیاز پذیران در نقاط دیگر اداره می کنند اداره کنید . این باعث می شود که از بازده اداره کسب و کار اطمینان حاصل شود و به شما کمک می کند که از خطاهایی که یه مالک کسب و کار معمولا با آنها روبه رو می شود دور باشید . به علاوه شما همواره از پشتیبانی و حمایت فرا امتیاز گر همانند عضوی از یک خانواده برخوردار خواهید بود . همیشه امکان برقراری تماس و پرسیدن سوال از فرا امتیاز گر و یا سایر فرا امتیاز پذیران برای شما وجود خواهد داشت .

 

فرانچایز ، چون ستاره ها و برند ها خواهید درخشید

 

هنگامی که یک فرانچایز می خرید ، وجهه شرکت و آگاهی لازم در خصوص برند در میان مشتریان به وجود آمده است . مشتریها معمولاً ترجیح می دهند که از برندهایی خرید کنند و یا با شرکتهایی کار کنند که آنها را از قبل می شناسند و می توانند به آنها اطمینان کنند .

 

فرانچایز ، از قبل همه بازاریابی ها انجام شده است

 

معمولاً لازم نیست که نگران تبلیغ برای فرانچایز خود باشید . فرا امتیاز گر معمولاً بازاریابی را برای شما انجام می دهد . اگر فرا امتیاز گر بازاریابی را انجام ندهد ، معمولا روش انجام آن و یا شرکتی که آن را می تواند برای شما انجام دهد را به شما معرفی می کند . کمپین های تبلیغاتی و برنامه های پیشبرد فروش و ترویج و جشنواره ها مختلف به شما کمک خواهد کرد تا پول بیشتری بدست آورید و سود بیشتری را پس انداز کنید تا فرانچایز های دیگری را افزایش درآمد خریداری یا بسازید .

 

در همين راستا گروه بين المللي فرا امتياز براي تغيير دادن اين شرايط با بهره گيري از برترين مشاورين ، تئورسين ها و گروه هاي قدرتمند اجرايي داخلي و خارجي طرحي تفضيلي ، جامع و کارآمد را براي بازسازي و ترميم مدل اقتصاد ايران تدوين کرده ايم .

دلایل انتخاب مدل فرانچایز

 

از سیستم های فرانچایز استفاده کنید اگر ...

  1. *برنامه مشخص و مطمئن تجاری ندارید
  2. *با بازار کار آشنایی کافی ندارید
  3. *تجربه عملی در زمینه مورد نظر سرمایه گذاری ندارید
  4. *حوصله درگیری با پیمانکار و طراح دکور و... ندارید
  5. *محدودیت زمانی دارید
  6. *نمی خواهید ریسک کنید
  7. *به استفاده از تجربه دیگران اعتقاد دارید
  8. *می توانید یک برنامه مشخص را بدون تغییر اجرا کنید
  9. *و اگر واقعا مشتاق به کسب موفقیت هستید

 

ویژگی های استفاده از سیستم های فرانچایز

 

  1. *کاهش ریسک سرمایه گذاری از طریق استفاده از یک برنامه آزمایش شده
  2. *عدم نیاز به تدوین برنامه آماده سازی. این قسمت توسط فرا امتیازگر آماده شده است
  3. *عدم نیاز به تبلیغات. معمولا تبلیغات توسط ارایه دهنده انجام می شود
  4. *کاهش زمان مورد نیاز برای انجام مقدمات از قبیل دکوراسیون، طراحی، اجرا...
  5. *کاهش درگیری با پیمانکاران مختلف به دلیل وجود تعاریف دقیق
  6. *کاهش هزینه های جاری به دلیل وجود استانداردهای اجرایی
  7. *انجام پیشگیری های لازم برای عدم مواجه با مشکلات در مسیر اجرا
  8. *پشتیبانی فنی و تخصصی توسط فرا امتیاز گر
  9. *کم دردسرتر و راحت تر همه چیز از قبل برنامه ریزی شده

 

مخاطبان صنعت فرانچایز

  •  

  1. مشتريان مراکز ، فروشگاه ها و رستوران هاي زنجيره اي
  2. مخاطبان و علاقه مندان برندهاي زنجيره اي
  3. متقاضيان دريافت نمايندگي ، جويندگان کار و ...
  4. فروشندگان و تامين کنندگان محصولات و خدمات
  5. سرمايه گذاران ، صاحبان املاک و مراکز تجاري
  6. نمايندگان و کارکنان نمايندگي هاي برندهاي زنجيره اي
  7. مديران و سهاداران برندهاي زنجيره اي

فرا امتیاز چگونه به شما کمک خواهد کرد ؟

 

از قدیم می گن : سرمایه ترسوست پس هر جایی نمی شینه

قطعا جمع کردن سرمایه بسیار سخت تر از دست دادن آن است . سرمایه حتی برای بزرگترین سرمایه داران و سرمایه گذاران هم هزار تومن ، هزار تومن جمع شده است . پس ما می دانیم که وقتی شما سرمایه ای را ذخیره کرده اید و می خواهید با آن کسب و کاری راه بیندازید ، درآمد کسب کنید ، سود کنید و آرزوها و رویاها خود ، خانواده و همراهانتان بسازید ، بیشترین ترس را در از دست دادن آن خواهید داشت . این مهمترین دلیل خواهد بود تا کارشناسان فرا امتیاز این ارزش ارزشمند را سر لوحه کار خود قرار دهند که آنچه برای خود نمی پسندند ، بر دیگران نیز نپسندند . به زبان ساده فرا امتیاز کاری خواهد کرد تا سرمایه شما بیشتر شود و پول تولید کند و شما از کسب و کار خود سود ببرید و رویاهای خود را بسازید .

 

وجود گزینه های بیشتر تصمیم گیری را پیچیده می کند

با وجود سونامی برندهای نو ظهور که همگی به دنبال جذب و راه اندازی نمایندگی های جدید هستند ؛ جستجو برای انتخاب فرانچایز مناسب بسیار سخت خواهد بود . علاوه بر آن تمامی فرانچایزها یکسان نیستند و ممکن است برای هر فردی مناسب نباشند . با شناختن نیازمندی شما ، از میان صدها فرانچایز گزینه های مناسب را برای شما انتخاب و به شما پیشنهاد می دهیم . با داشتن تعداد کمتری گزینه که از فیلتر نیازمندی های شما رد شده اند ، پروسه تصمیم گیری راحتتر و سریعتر خواهد بود .

 

انتخاب گزینه نامناسب بسیار آسانتر از انتخاب گزینه مناسب است

با  وجود تعداد بسیار زیاد کسب و کارهای فرانچایزی ، انتخاب فرانچایز نامناسب بسیار آسانتر از انتخاب فرانچایز مناسب است . تیم حرفه ای فرا امتیاز به عنوان اولین و تنها کسب و کار آفرین ایرانی ، سالیان سال در زمینه مشاوره و فرانچایز تجربه دارند . همکاران و کارشناسان فرا امتیاز تجربه مالکیت فرانچایز ، کمک به توسعه فرانچایز و کمک به کارآفرینانی مانند شما برای رسیدن به موفقیت در زمینه فرانچایز را داشته اند و ما برای کمک به شما اینجا هستیم .

 

برای گرفتن تصمیم درست به ابزار مناسب نیاز دارید

 ما فروشنده فرانچایز نیستیم و کار کردن با ما هزینه های شما را افزایش نمی دهد . مشاوران باتجربه فرا امتیاز از نزدیک با شما کار می کنند تا ارزیابی مناسبی از اهداف ، نقاط فوت و ضعف و بازار مورد نظر شما به دست بیاورند تا به شما در پیدا کردن فرانچایزی مناسب ، به صرفه و با موفقیت تقریبا تضمین شده کمک کنند . به عنوان مخاطب و مشتری گروه بین المللی فرا امتیاز و مرکز ملی گسترش نمایندگی شما تحت هیچ فشاری برای تصمیم گیری یا متعهد به خرید فرانچایزی نیستید .  ما شما را قدم به قدم در مسیر همراهی می کنیم و به شما آموزشهای لازم را را برای گرفتن تصمیم مناسب می دهیم .

 

 

خود را برای راه اندازی یک کسب و کار فرانچایز آماده کنید ؟

 

برای خرید فرانچایز صبر داشته باشید ولی سریع عمل بکنید

 

برخی فرا امتیاز گران ممکن است از روشهای تهاجمی فروش استفاده کنند تا شما را به خرید ترغیب کنند . به هیچ عنوان احساس وظیفه نکنید و تحت فشار هیچ تصمیم نگیرید . صبور باشید و برای آنها روشن کنید که برای تصمیم گیری می بایست تمامی بررسی ها و تحقیقات خود را انجام دهید .

 

با سایر فرا امتیاز پذیران صحبت کنید

 

فرا امتیاز پذیران فعلی یک فرا امتیاز گر منبع ارزشمندی از اطلاعات هستند . از فرا امتیاز گر بخواهید که شما را به موفق ترین مالکان و همچنین به آنهایی که  در اداره فرانچایز مشکل دارند معرفی کند . آنهایی را پیدا کنید که در شرایط مشابه شما قرار داشته اند . به آنها زنگ بزنید و با آنها صجبت کنید . با چند نفر از آنها تماس بگیرید .

 

در خرید فرانچایز باید راحت و آسوده خاطر باشید

 

قبل از شروع جستجو بدانید چقدر می خواهید سرمایه گذاری کنید و با چه میزان سرمایه گذاری احساس راحتی دارید . علاوه بر میزان کل سرمایه گذاری ، تقریباً تمامی فرا امتیاز گران نیازمندی هایی روی مقدار دارایی کاندیدای خود دارند . فرا امتیاز گری را انتخاب کنید که با آن در محدوده آسایش و راحتی قرار میگیرید .

 

شما با فرانچایز خود ازدواج می کنید پس دیگران را با خود همراه کنید

 

همراه کردن افرادی که تصمیم شما بر روی آنها تاثیر دارد به شما کمک می کند که در مراحل بعدی از تعهدشان به کاری که می کنید برخوردار گردید . همسر شما ، فرزندارنتان ، پدر و مادر یا حتی دوستان شما می توانند ایده هایی را مطرح کنند و در صورت بروز مشکل برای شما در آینده به شما کمک کنند . افراد کلیدی ممکن است کل تلاش شما برای شروع کسب و کار را خنثی کنند اگر خود را به اندازه کافی نسبت به تصمیم شما متعهد حس نکنند .

 

از مشاورین و کارشناسان فرانچایز حتما کمک بگیرید

 

یک مشاور فرانچایز می تواند در راهنمایی شما به سمت گزینه مناسب کمک بسزایی داشته باشد . آنها اطلاعات بسیاری در این زمینه دارند و می توانند نیازمندی هایی که از قبل مورد توجه قرار نگرفته است را به شما یادآوری کنند . یک حسابدار می تواند برای درک صورت های مالی فرا امتیاز گر و ارزیابی پیش بینی درآمد برای کسب و کارتان ، به شما یاری برساند . یک وکیل می تواند نکات لازم در بررسی مدارک و مذاکره با فرا امتیاز گر را به شما نشان بدهد و به شما کمک کند که وظایف خود و فرا امتیاز گر را در قرارداد بهتر متوجه شوید .

 

درباره فرانچایز یا فرا امتیاز زیاد تحقیق و مطالعه کنید

 

مطالب زیادی در اینترنت و به ویژه در همین سایت ( www.faraemtiyaz.ir ) در بخش های مختلف وجود دارد که به شما برای آشنایی با کسب و کار فرانچایز و فرآیند خرید فرانچایز کمک می کند . همزمان با بررسی یک فرانچایز ، مطمئن شوید که مدرک افشای فرانچایز( FDD ) را از فرا امتیاز گر دریافت می کنید . هدف این مدرک ارائه اطلاعات جزیی درباره فرانچایز است . تمامی مدارک و اطلاعات را بخوانید و از یک کارشناس و مشاور بخواهید مواردی که متوجه نمی شوید را برایتان توضیح دهد .

از کجا شروع کنیم ؟

 

لطفاً موارد زیر را در انتخاب کسب و کار و برند فرانچایز حتما قرار دهید.

 

برآورد سرمایه گذاری

  • قبل از اینکه فرانچایز وارد سوددهی شود چقدر باید سرمایه گذاری کنید ؟

  • آیا توانایی مالی برای خرید فرانچایز را خواهید داشت ؟

  • آیا امکان ایجاد درآمد تا حدی که ارزش سرمایه گذاری و زمان و انرژی که صرف می کنید را خواهد داشت ؟

 

توانمندی ها و توانایی های شما

  • آیا توانایی و مهارتهای تکنیکی و یا تجربه لازم برای مدیریت فرانچایز را دارید یا به کمک نیاز خواهید داشت ؟

  • آیا مهارت های لازم برای مدیریت فرانچایر و اداره کسب و کار را دارا هستید ؟

  • آیا توانایی جذب نفرات لازم برای همکاری و یا شبکه سازی در کسب و کار را در خودتان می بینید ؟

 

امکان سنجی و بازار سنجی

  • آیا به میزان کافی نیاز برای محصول و یا خدمات فرانچایز در منطقه ای که می خواهید ایجاد کنید ، وجود دارد ؟

  • آیا نیاز به کسب و کار فرانچایز مورد نظر دایمی و یا فصلی است و در آینده رشد خواهد کرد ؟

  • آیا محصول یا خدمات فرانچایز گر امکان گسترش تعداد فرانچایز را به شما می دهند ؟

 

سابقه و تجربه فرا امتیاز گر

  • آیا فرا امتیاز گر به میزان کافی در این کسب و کار سابقه حضور دارد ؟

  • آیا این برند می تواند به میزانی که شما مد نظر دارید ، مشکلات و موانع کسب و کار را برای شما بر طرف کند ؟

  • توانمندی ها ، امکانات و ارتباطات فرا امتیاز گر تا چه میزان گسترده است ؟

 

برنامه های آموزش و پشتیبانی ها

  • چه انواعی و به چه میزان آموزش و پشتیبانی توسط فرا امتیاز گر ارائه خواهد شد ؟

  • آیا فرا امتیاز پذیر های فعلی سطح آموزش و پشتیبانی را کافی می دانند ؟

  • در طول اجرای فرانچایز ، شما با چه برنامه ای و با چه شرایطی آموزش های جدید و پشتیبانی ها را دریافت می کنید ؟

 

برند و نام تجاری فرانچایز

  • نام و برند فرانچایز و یا طراحان و پشتیبانان آن تا چه حد معروف است ؟

  • آیا شهرت و حساسیت های کافی برای ارائه خدمات یا محصولات کیفی را دارد ؟

  • آیا مخاطبان ، مصرف کنندگان یا مشتریان کسب و کار و برند فرانچایز راضی هستند ؟

 

 

برای خرید فرانچایز چه نکاتی برای تصمیم گیری مهم است

 

به خودتان در انتخاب فرانچایز اهمیت دهید

شما مهمترین فاکتور در انتخاب کسب و کار فرانچایز هستید. شخصیت ، اهداف ، انتظارات و تمایل شما برای اداره کسب و کار در انتخاب فرانچایز مناسب برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

 

تمامی منابع و امکانات خود را برای خرید فرانچایز لیست کنید

منابعی که در اختیار دارید یکی دیگر از مورادی است که در انتخاب فرانچایز تاثیرگذار است . سابقه کار گذشته ، تجربیات ، تحصیلات ، قابلیت یادگیری ، منابع مالی و هر منبع دیگری میتواند به شما در انتخاب فرانچایز مناسب کمک کند .

                    

حتما بازار فرانچایز را در نظر بگیرد

میزان درخواست و رقابت موجود روی یک محصول یا خدمت فاکتور مهمی در انتخاب فرانچایز است . لازم است که جستجو و بررسی کافی در این زمینه قبل از تصمیم گیری نهایی توسط شما انجام شود .

 

فرا امتیاز گر مانند پدر حامی شما در اجرای فرانچایز خواهد بود

تجربه فرا امتیاز گر و نرخ توسعه فرانچایز در طول سالیان گذشته فاکتور دیگری است که می تواند در انتخاب فرانچایز در نظر گرفته شود . بسیاری از فرا امتیاز گران شرکت های با ثباتی با سالها تجربه را اداره می کنند و شفافیت لازم را در ارائه اطلاعات مالی کسب و کار خود دارا می باشند .

 

در هنگام خرید فرانچایز مدارک مالی فرا امتیاز بسیار مهم است

اگرچه مطابق قانون الزامی وجود ندارد ، برخی از فرا امتیاز گر ها درآمد ادعا ( معروف به آیتم 19 )  که بیانگر میانگین درآمد فرا امتیاز پذیران موجود در سیستم است را به شما ارائه می دهند . اگر آیتم 19 ارائه نشود ، می توانید بررسی های بیشتری را مورد نظر قرار دهید از جمله می توانید با سایر فرا امتیاز پذیران صحبت کنید .

 

مدل کسب و کار فرانچایز باید برای شما کوک باشد

مدل کسب و کار و صنعتی که فرانچایز در آن قرار دارد از اهمیت ویژه ای برای برخی افراد برخوردار است . مدل کسب و کار می بایست با انگیزه ، اهداف و شخصیت شما هماهنگ باشد . همچنین مدل کسب و کار می بایست بازار ، نیازمندی های مشتری و حفظ حضور در شرایط کسادی را مورد نظر قرار دهد .

 

سئوالات متداول فرا امتیاز

 

بزودی بخش سئوالات متداول فرا امتیاز با پاسخ های تشریحی و کاربردی در تمامی زمینه های فعالیت گروه بین المللی فرا امتیاز توسط کارشناسان ما تدوین و به تک تک پرسش های مخاطبان پاسخ خواهیم داد .

اما شما می توانید در فرم پرسش از کارشناسان فرا امتیاز کلیه پرسش های خود را بپرسید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن پاسخ شما را ارائه نمایند .

پرسش از کارشناسان فرا امتیاز