ثبت درخواست مشاوره
بستن منو

گروه بین المللی فرا امتیاز - تنها مجموعه کسب و کارآفرین ایرانی - ارائه خدمات فرانچایز ، برندسازی ، زنجیره ای سازی ، تجاری سازی ، برندینگ ، کوچینگ ، طراحی ، اجرا ، راه اندازی ، بهره بردازی و پشتیبانی فست فود ، فودکورت ، شهربازی ، هایپر مارکت و ...

درباره-فرا-امتیاز

عضويت های گروه فرا امتیاز

 

  • عضويت در بنياد ملي نخبگان

  • عضويت در انجمن علمي تجارت الکترونيکي ايران

  • عضويت در انجمن مهندسي صنايع ايران

  • عضويت در انجمن لجستيک ايران

  • عضويت در انجمن MBA ايران

  • عضویت در انجمن بزرگان فروش

  • عضويت در انجمن علمي نخبگان جوان

  • عضويت در آکادمي بازاريابي و فروش ايران

  • عضويت در آکادمي برند ايران

  • عضویت در مرکز مطالعات خرده فروشی یاران داریانیک

  • عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی مراکز تجاری شهر تهران

  • عضویت در اتحادیه مجتمع های چند منظوره

خط مشي کيفيت گروه بین المللی فرا امتیاز

 

به ياري پردگار يکتا، گروه بين المللي فرا امتياز در راستاي ماموريت خود با حفظ کرامت انساني و تکيه بردانش و کوشش کارکنان، مشتري مداري را در سرلوحه تفکر و تعهد خود قرار داده است.

بدين منظور مصصم هستيم با استقرار سيستم مديريت کيفيت بر اساس استانداردهاي جهاني خط مشي زير را متعهدانه رعايت نماييم :

 

  1. مشتري مداري و احترام به ارزش ها و جلب رضايت همه مخاطبان (مشتريان، کارکنان، تامين کنندگان، عرضه کنندگان، صاحبان سهام و جامعه)

  2. بهره مندي از نگرش فرآيندي در تعريف مسئوليت ها، گردش عمليات و اجراي راهبردهاي موثر و پويا

  3. استفاده بهينه از برترين تکنولوژي ها و روش هاي کارآمد

  4. ارائه خدماتي متمايز جهت افزايش ميزان کيفي و کمي محصولات و خدمات

  5. رشد و اعتلاي دانش، مهارت و نگرش کليه کارکنان از طريق آموزش مهارت ورزي و ايده پروري هاي مناسب

  6. ايجاد محيطي سالم، شفاف و مشارکت پذير در درون گروه فرا امتياز و ارتباط مشتاقانه با طرف هاي علاقه مند

  7. بهره گيري از ساختاري منظم، هوشمند و هدفمند به منظور تبديل نقاط قابل بهبود به فرصت هاي طلايي و رويايي

  8. پژوهش، نوآوري و توسعه به همراه ارتقاء توان گروه فرا امتياز و بهره گيري از دانش مشاوران، متخصصان و محققان عضو و غير عضو در گروه با استفاده از رويکرد برون سپاري

  9. هدايت و رهبري پيشرو و جسورانه با رويکرد بهبود مستمر هم راستا با چشم انداز گروه فرا امتياز

 

مسوليت و راهبري و استقرار اثربخش سيستم مديريت کيفيت و بهره گيري از الگوهاي پيشرفت مديريت کيفيت فراگير در جهت رسيدن به تعالي سازماني به طور همزمان  به عهده اينجانب، مديران واحدها و مسئولين فرآيندهاست. نماينده مديريت در امور کيفيت به عنوان نماينده تام الختيار اينجانب در طرح ريزي، استقرار و اثبات سيستم مديريت کيفيت و همچنين بهبود اثر بخش آن مسئوليت نظارت مستمر بر عملکرد صحيح اين سيستم بر عهده دارد.

 

پايبندي به اجراي صحيح اثر بخش اين سيستم وظيفه تمامي کارکنان گروه بين المللي فرا امتياز مي باشد.

چشم اندازهاي آتي گروه بین المللی فرا امتیاز

 

  • تاسيس انجمن مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي ايران (برنامه آتي)

  • تاسيس اتحاديه مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي ايران (برنامه آتي)

  • تاسيس سازمان تامين زنجيره اي ها (برنامه آتي)

  • راه اندازي شبکه توزيع و پخش زنجيره اي ها (برنامه آتي)

  • راه اندازي بازار فروش محصولات و خدمات زنجيره اي ها (برنامه آتي) 

  • تشکيل صندوق سرمايه گذاري زنجيره اي ها (چشم انداز آتي)

  • تاسيس بيمه زنجيره اي ها (چشم انداز آتي)

  • تاسيس بانک زنجيره اي ها (چشم انداز آتي)

  • تاسيس سازمان تنظيم مقررات زنجيره اي ها (چشم انداز آتي)

  • تاسيس سازمان ملي زنجيره اي ها (حضور به معاونت اجرايي رياست جمهوري) (چشم انداز آتي)

منشور مشتري مداري فرا امتيازسازان

 

قطعا ما مدير عامل مردم نيستيم و نمي توانيم صاحب اختيار او باشيم. مي دانيم مشتري مهمترين ناظر بر فعاليتهاي ما است. او به ما وابسته نيست. ما به او وابسته هستيم. ما با خدمتي كه به مشتري ارائه مي نمائيم به او لطف نمي كنيم بلكه او از اين طريق، فرصتي براي ادامه كار به ما مي دهد و در حق ما لطف و التفات مي نمايد.

پس معتقديم بايد شرايطي را فراهم کنيم تا تمامي مشتريانمان باور داشته باشند گروه بين المللي فرا امتياز

بر پايه اصول زير پاسدار حقوقشان هستيم. اين اصول يا 10 فرمان مشتري مداري که بر تمامي فرا امتيازسازان لازم الاجرا مي باشد عبارتند از:

 

  1. به مشتري بيش از حد توقع او احترام بگذار.

  2. ظاهر آراسته، مرتب و منظم را نگهدار.

  3. در هر شرايطي از ديدگاه مشتري بنگر.

  4. در خدمت دهي عالي خود را کارآموز بدان.

  5. براي حفظ کرامت انساني و آرامش مشتري بکوش.

  6. مشتري را به پرسيدن خواسته هايشان ترغيب نما.

  7. سياست هاي همسو با مشتري اتخاذ کن.

  8. روح اعتماد، اطمينان و صداقت را در ذهن مشتري بکار.

  9. در قيمت و بها به نفع مشتري کنار بکش و به او امتياز بده.

  10. شکايت ها و پيشنهادهاي مشتري را با رو خوش بپذير.

 

بين ما، برندمان و مشتريان بايد يک رابطه عاشقانه برقرار شود؛ پس فراموش نکنيم هميشه حق با مشتري است حتي زماني که حق با او نيست

طرح ها و برنامه های عملياتي گروه بین المللی فرا امتیاز

 

  • تاسيس خبرگذاري زنجيره اي ها (عملياتي شده است)

  • تاسيس کانون مشاورين زنجيره اي ها (عملياتي شده است)

  • تدوين و نشر راهنماي فرصت هاي سرمايه گذاري زنجيره اي ها (در دست تدوين)

  • انتشار مرجع نامه و دايرکتوري زنجيره اي ها (در حال اجرا)

  • تاسيس آکادمي زنجيره اي ها (در حال اجرا)

  • تاسيس مرکز آموزش زنجيره اي ها (در حال اجرا)

  • تشکيل بنياد نيکوکاري زنجيره اي ها (زنجيره ي نيکي) (در حال اجرا)

  • تاسيس مرکز مطالعات زنجيره اي ها (در حال اجرا)

  • طراحي و اجراي بيلط بخت آزمايي زنجيره اي ها (کارت هاي کارآفريني ملي) (در دست اقدام)

  • تاسيس سازمان گسترش زنجيره اي ها (در دست اقدام)

  • تاسيس پرتال ملي زنجيره اي ها (در دست اقدام)

  • تاسيس سامانه اعطاي نشان ملي اصالت فرا امتياز زنجيره اي ها (در فاز مطالعاتي)

  • تاسيس باشگاه زنجيره اي ها (در فاز مطالعاتي)

سند توسعه فرا امتیاز

 

چشم انداز

پايه گذاري و احياي صنعت فرانچايز در ايران

 

ماموريت

ايجاد، ساماندهي، نظارت و پشتيباني از مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي

 

هدف

در پايان سال 1395 ، گروه بين المللي فرا امتياز مهمترين مرجع طراحي، محافظت، بهبود و ترويج فرا امتياز مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي ايراني و غير ايراني در منطقه شده است.

 

وعده برند

فرا امتياز قدرت تجاري ايجاد مي کند.

 

استراتژي موثر

توسعه کسب و کارهاي زنجيره اي کوچک، آسان، زودبازده و با اشتغالزايي بالا

 

شعار سازماني

سراسر ايران از ما نماينده فعال مي پذيرد.

 

شعار کار تيمي

ما ثروت هاي ارزش آفرين، پايدار و زنجيره اي ايجاد خواهيم کرد.

 

پيام

يا کسب و کار خود را زنجيره اي کنيد و يا به يک زنجيره بپيونديد.

محورها و اولویت های نقشه راه گروه بین المللی فرا امتیاز ( نقشه راه صنعت فرانچایز ایران )

 

گروه بين المللي فرا امتياز با همکاري گروه بين المللي همکار پس از قريب به دوسال مطالعه و بررسي بازار ايران با توجه به سند توسعه اين گروه به منظور بنيانگذاري و احياي صنعت فرانچايز در ميهنمان اقدام به تدوين نقشه راه و طرح تفضيلي براي اين صنعت محرک، اشتغالزا، ثروت آفرين نموده است.

اين نقشه راه که براي يک بازه زماني 20 ساله طراحي شده است در 3 بخش 1.ملي 2. فرا ملي (درون ميهني) 3. فرا ملي (برون ميهني) تدوين گشته است و مطبق با اوليت ها و محورهاي بنيادي پيشرو آن اقدام به طراحي و برنامه ريزي براي برنامه هاي عملياتي، طرح ها، چشم اندازها، ساختار و تشکيلات مورد نياز در قالب طرح تفصيلي صنعت فرانچايز ايران با توجه به طرح هاي کلان دولت و نظام مقدس ج.ا.ايران پرداخته است که به خلاصه اي از اين برنامه ها در ذيل اشاره مي گردد.

شايان ذکر است اجراي اين طرح هاي کلان قطعا نيازمند عزم ملي و مشارکت بسياري از دستگاه ها و سازمانهاي خصوصي و دولتي و فعالان اقتصادي کشورمان مي باشد.

 

طرح هاي ملي

برنامه عملياتي گروه بين المللي فرا امتياز به بازار کسب و کارهاي زنجيره اي در ايران با اولويت هاي ذيل صورت مي پذيرد :

 

  • رستوران ها و مراکز زنجيره اي عرضه محصولات خوراکي

  • خرده فروشي هاي زنجيره اي و فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ (هايپرمارکت ها)

  • فروشگاه هاي زنجيره اي عرضه محصولات تخصصي

  • فروشگاه هاي زنجيره اي عرضه محصولات هولدينگ هاي ايراني

  • نمايندگي هاي زنجيره اي برندها و شعب شرکت هاي پيشرو

  • بازارچه هاي زنجيره اي محصولات تخصصي و موضوعي

 

طرح هاي فرا ملي (درون ميهني)

زمينه سازي براي حضور، مشارکت و اعطاي امتياز مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي غير ايراني در ايران توسط گروه بين المللي فرا امتياز

 

طرح هاي فرا ملي (برون ميهني)

زمينه سازي براي حضور، مشارکت و اعطاي امتياز مراکز و فروشگاه هاي زنجيره اي ايراني در بازار جهاني توسط گروه بين المللي فرا امتياز

ارزش هاي پايه فرا امتیازسازان

 

  1. ما با ابزار غيرکليشه اي هميشه رشد داشته و خواهيم داشت.

  2. ما از هيچ شرکتي تقليد نمي کنيم و پيوسته تلاش مي کنيم پارادايم هاي کسب و کار را تغيير دهيم.

  3. ما به مسائل ساده تر از آنچه نشان مي دهند، نگاه مي کنيم.

  4. گروه ما هميشه جواني و پويايي خود را حفظ خواهد کرد.

  5. مهمترين هدف ما ايجاد شادي، نشاط و آسايش براي تمامي ذينفعان (صاحبان سهام،کارکنان و جامعه) است.

  6. رهبري، سرمايه انساني و تحقيق و توسعه 3 ضلع پيشرفت ماست.

  7. مديريت شبکه اي (مديريت مالکيتي، مديريت مشارکتي و مديريت ارتباطي) مهمترين الگوي مديريت ماست.

  8. ما پيوسته مشتريانمان را شگفت زده مي کنيم و بيش از حد توقعش به او خدمت مي دهيم چونکه اعتقاد داريم، مشتري ولي نعمت ماست.

  9. باور داريم : سرعت، دقت و سلامت ارکان پايه اي ارائه خدمات در هر کسب و کاريست.

  10. ما وارد هر کسب و کار سود دهي خواهيم شد به شرط آنکه خلاف نباشد و منافع انسانها را تامين نمايد.

  11. برند فرا امتياز را به گفتاري نيکو، کرداري پسنديده و پنداري روشن مي شناسند.

  12. ما از اينکه کارهايمان را در خدا ضرب مي کنيم، پيوسته سربلنديم و هرگز ضرر نمي کنيم.

  13. ما پيوسته راستي، نظم، اخلاق، خوش رويي را ابزارهاي پيشرفت در کسب و کار مي دانيم.

  14. ما بايد هميشه چند گام از رقبا، جامعه و حتي خودمان جلوتر باشيم تا الگويي براي تقليد شويم.

  15. پيوسته معتقديم : صداقت بهترين سياست ماست.

  16. ما هر کاري را يا اول آغاز کرده ايم يا در بهترين بودن اول مي شويم.

  17. برتري رمز پايداري است پس براي پايدار ماندن بايد تا هميشه برترين باشيم.

  18. پيوسته زودتر از ديگران آگاه مي شويم، زودتر از ديگران تصميم مي گيريم، زودتر از ديگران وارد عمل مي شويم.

  19. در تمامي مسائل اطمينان داريم يا راهي خواهيم يافت يا راهي خواهيم ساخت.

  20. ما معتقديم : موفقيت 3 چيز نياز دارد 1. پشتکار 2. پشتکار 3. پشتکار

  21. تنها چيزي که چاره اي را براي آن نيافته ايم، مرگ است؛ پس بايد بشود.

  22. مدل پيروزي ما، مدل از خوب به عاليست.(افراد منظبط، تفکر منظبط، عملکرد منظبط)

  23. ما کمک خواهيم کرد تا مشتريانمان نيازهاي خود را به معرفي کنند و در تعيين استاندارهاي جديد خود به بلوغ برسند.

  24. دايناسورها بدليل اينکه خود را تغيير ندادند از بين رفتند، پس بايد پيشگام در خلاقيت، نوآوري و و پذيراي هرگونه تغييرات مثبت باشيم.

  25. ما پيوسته برترين کارکنان مشتري مدار، مديران و مشاوران کاردان، مشترياني وفادار در اختيار داريم.

 

مهمترين و کليدي ترين ارزش ما ، ايجاد تفاوت تفاوت آفرين درهمهچيز،همهکار،هرانديشهايست.

گروه بين المللي فرا امتياز با شناخت و تحليل هاي جامع در شيوه هاي بازسازي هاي اقتصادي در اقتصادهاي پيشروي جهاني و همچنين با بررسي برترين مدل هاي کسب و کار و شناسايي مهمترين حلقه هاي مفقوده ارائه خدمات کسب و کارهاي زنجيره اي با مدل فرانچایز ( فرا امتیاز ) در کشور، در يک حرکت جهادي با همتي مضاعف و کاري مضاعف هم راستا با اهداف کلان دولت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران (که به تعدادي از اين طرح ها در ذيل اشاره گرديده است) در قالب مهري ماندگار، همگام با برنامه هاي جهاني سازي و حضور قدرتمند در بازارهاي اقتصاد اسلامي و ديگر کشورهاي با قرابت فرهنگي و زباني در منطقه و با اتکا بر توانایی های انسانی و طبیعی و امکانات داخلی و فرصت های وسیع بر آمده از زیر ساخت های موجود ایران اسلامی و به دور از افراطی گری و ترویج خشونت با رویکرد 3 گانه اقتصاد مقاومتی و پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم سازی فرهنگی ؛ توانست با تدبیر و امید و با همدلی و همزبانی دولت و ملت در یک برنامه جامع اقدام مشترک نسبت به ارائه سبک جديدي از ارائه خدمات زنجيره اي ، شبکه ای و خوشه ای پايدار با نگرش توليد برندهاي ملي ، به منظور حمايت از کار و کارآفريني و با هدف ايجاد سرمايه ها و زيرساخت هاي ايراني به هم ميهنانان عريزمان همت گمارد تا حماسه اي سياسي و حماسه اي اقتصادي ديگري را رقم بزنيم ؛ تا بتوانیم با عزم ملی و مدیریت جهادی ، اقتصاد و فرهنگ را کلید مذاکرات بر سر توافق با قدرت های بزرگ اقتصادی در سرمایه گذاری حداکثری سرمایه های خارجی در آری به تولید ملی ایرانیان برای تحقق رویای ایرانی در رسیدن به سرزمین برترین ها ، آزادی ها و دادگری ها قرار بدهیم ؛ اين طرح ها عبارتند از :

 

  • پيوستن به سازمان تجارت جهاني
  • سند چشم انداز 1404
  • قانون برنامه ششم توسعه کشور
  • سياست هاي کلي اصل 44
  • برنامه هدفمندسازي يارانه ها
  • طرح تحول اقتصادي
  • طرح تحول نظام مالي و اداري
  • طرح بهبود فضاي کسب و کار
  • طرح نظام سلامت
  • طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار
  • برنامه اصلاح نظام توزيع محصولات
  • طرح اصلاح الگوي مصرف
  • طرح حمايت از کار و کارآفرينان
  • طرح تمرکز زدايي و دورکاري
  • طرح اسلامي سازي و بومي سازي
  • طرح جامع ساماندهي کسبه و اصناف
  • طرح اصلاح نظام تجاري شهرها
  • طرح افزايش ميزان اشتغال
  • سند رشد تجارت و اقتصاد الکترونيک
  • نظام جامع هوشمندسازي کسب و کار
  • برنامه حفاضت از محيط زيست
  • طرح کاهش مصرف سوخت و آلودگي هوا
  • جنبش خدمت رساني به مردم
  • طرح تکريم ارباب رجوع
  • و ...