ثبت درخواست مشاوره
بستن منو
دوره تخصصی برندسازی و فرانچایز

دوره تخصصی آموزش برندسازی و فرانچایز

این دوره به صورت تخصصی و کاملا خصوصی در 6 جلسه 3 ساعته به سرپرستی دکتر روبن غنی پور طراحی شده است .

محتوای دوره فعلا مهم نیست ، مهم اینست که شما تصمیم بگیرید برندساز شوید.

 

آیا کسب و کار پررونقی دارید و می خواهید آن را توسعه بدهید اما نمی دانید چطور این کار را انجام بدهید؟
آیا کسب و کار خوبی دارید ولی هنوز آنچنان که باید شناخته شده نیستید؟
آیا سرمایه دارید و می خواهید یک کار بدون ریسک را شروع کنید؟
چگونه می توانید بدون صرف هزینه های زیاد و به صورت علمی ، کسب و کارتان را توسعه دهید؟
می دانید فرانچایز چگونه می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند؟
وبینار معجزه کسب و کار فرانچایز یا فرا امتیاز، روشی جهانی و موفق را برای توسعه کسب و کارتان به شما معرفی کند.

یکی از مدل هایی که کسب و کارهای کوچک برای توسعه خود به طور وسیعی مورد استفاده قرار می دهند مدل کسب و کار فرانچایز یا فرا امتیاز نام دارد . فرانچایزها امکان حضور افرادی غیر از کارآفرین های ایده آل را در دنیای کارآفرینی ممکن ساخته و از این جنبه می توانند نقش به سزایی در افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی کشور ایفا نمایند .
در این دوره نحوه کار این مدل شرح داده می شود و مثالهایی واقعی از فرانچایزهای موجود در صنایع مختلف در کشور های مختلف جهان ارائه می گردد . پس از آن سعی خواهد گردید اهمیت توسعه این مدل در کشور مورد بحث قرار داده شود و پیشنهاداتی در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای عملی ساختن آن با مقایسه زیرساخت های موجود در کشور آمریکا ارائه گردد.

گرایش عمومی به سرمایه گذاری در صنعت Franchise به حدی است که حتی کسب و کارهای منفرد به محض رسیدن به سود قابل توجه اقدام به تدوین یک الگوی استاندارد برای خود می کنند و با استفاده از سرمایه شخصی و یا جذب سرمایه گذار شعبه های جدید ایجاد می کنند و این کاری نیست جز حرکت بسوی تولد یک Franchise جدید .

بطور خلاصه استفاده از یک فرانچایز چیزی نیست جز تکرار یک الگوی آزمایش شده کسب و کار که منجر به کاهش ریسک سرمایه گذاری می شود . در چارچوب مفهوم فرانچایز سرمایه گذار طبق قراردادی مدون با ارایه دهنده فرانچایز (Franchazee) یا فرا امتیاز پذیر از تجربه او برای راه اندازی یک کسب و کار مشابه استفاده می کند و از این امر بهره می برد .
به عنوان مثال بسیاری از مشهورترین رستوران های فست فود و کافی شاپ های زنجیره ای به همین طریق اداره می شوند ؛ یعنی مالکیت هر شعبه با شخصی متفاوت است ولی بقیه موارد از نحوه تهیه مواد اولیه گرفته تا نحوه پخت غذا و حتی دکوراسیون و آرم و همه آنچه که توسط مشتری دیده می شود بر مبنای الگوی استانداردی صورت می گیرد که توسط ارایه دهنده Franchise تدوین شده است .

 
مخاطبان دوره:

  •     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی ، کار آفرینان
  •     دانشجویان ، استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا
  •     سرمایه گذاران ، صندوق های سرمایه گذاری ، نمایندگان شتاب دهندگان 
  •     مشتريان مراکز ، فروشگاه ها و رستوران و برند هاي زنجيره اي
  •     مخاطبان و علاقه مندان برندهاي زنجيره اي
  •     متقاضيان دريافت نمايندگي ، جويندگان کار و  ...
  •     فروشندگان و تامين کنندگان محصولات و خدمات زنجیره ای ها
  •     سرمايه گذاران ، صاحبان املاک و مراکز تجاري و مجتمع های چند منظوره
  •     نمايندگان و کارکنان نمايندگي هاي برندهاي زنجيره اي
  •     مديران و سهاداران برندهاي زنجيره اي
  •     و کسانی که به راه اندازی کسب و کار خود فکر می کنند.

 

سرفصل های دوره تخصصی فرانچایز و برندسازی دکتر روبن غنی پور :

  • مبانی فرانچایزینگ و برندسازی
  • آشنایی با مدل توسعه کسب و کار فرانچایز
  • چگونه آماده برای نمایندگی دادن بشویم ؟
  • چگونه نماینده جذب کنیم ؟
  • چگونه از برند و نمایندگی هایمان پشتیبانی کنیم ؟
  • چگونه برای طرح کسب و کار Business Plan و برندمان برنامه ریزی کنیم ؟
  • چگونه طرح توجیهی کسب و کار Feasibility Study بنویسسم ؟

  • چگونه با مدل کسب و کار Business Model مناسب و متفاوت از رقبا پیشی بگیریم ؟

  •    فرانچایز یا فرا امتیاز چیست؟
  •   فرانچایز چگونه می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد؟
  •     تاریخچه فرانچایز در ایران و جهان
  •     فرانچایزینگ و زنجیره ای سازی
  •     چگونگی دریافت ، واگذاری و گسترش نمایندگی ها
  •     مدل عملی توسعه کسب و کار از طریق فرانچایز در ایران
  •     انواع فرانچایزها در ایران و جهان
  •     چگونگی دریافت امتیاز منطقه ای برندهای معتبر جهانی در ایران
  •     برندسازی و تجاری سازی برندهای زنجیره ای فرانچایزی
  •     بیان تجربیات فرانچایزی یک مدیر برتر کارآفرین ایرانی
  • و ...

چرا شرکت در این دوره آموزشی مهم است؟

  •  افرادی که به مطالب گفته شده در این دوره آموزشی عمل کنند،حداقل می توانند برندساز بشوند و درآمدشان را در سال چندین برابر کنند.
  •  بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در این دوره آنرا به آشنایان خود توصیه کرده اند.
  • به شما خواهیم گفت چگونه فوق ستاره برندسازی شوید؟ 
  •  درستی مطالب گفته شده در این دوره آموزشی در بازار ایران قطعا به اثبات رسیده است.

مدت زمان دوره :

18 ساعت کلاس خصوصی ، حضوری و عملی به همراه ارائه Power Point – Media – Case Study -  جزوه و رفرنس

پروژه پایانی دوره :

شرکت کنندگان می بایست یک مطالعه ی موردی در قالب پروژه به صورت مکتوب و اجرایی نهایتا 3 ماه پس از پایان دوره تحویل دهند . پروژه ها می تواند به صورت گروهی انجام شود . هدف از اجرای آن آمادگی برای اجرای یک پروژه برندسازی و یا توسعه کسب و کار جدید عملی و تجربی توسط اساتید و دانشپذیران است . این پروژه ها توسط تیم اساتید ارزیابی انتشار می یابد و به عنوان خروجی دوره عنوان می شود.

 

 دست آوردهای دوره  :

  • توانایی فارغ التحصیلان در تدوین کمپین فرانچایزینگ و برندسازی
  • توانایی مدیران در اجرای استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت فرانچایزینگ و برندسازی
  • افزایش بهره وری در برندینگ ، جایگاه سازی برند و توسعه کسب و کار
  • توانایی افراد در استفاده از نوین ترین ابزارهای تجاری سازی و اجرای آن بر اساس استانداردهای جهانی
  • توانایی توسعه ی برند – توسعه ی بازار- توسعه شعب 
  • و ...

گواهینامه های پایان دوره شامل :

  • گواهینامه از سوی آکادمی فرانچایز ایران با حمایت گروه بین المللی فرا امتیاز برای شرکت کنندگان هر دوره رایگان
  • با گواهینامه حضور Oxford Cert University Academy به ازای هر گواهینامه 55 هزار تومان دریافت می شود.
  • با گواهینامه حضور AUDISO Certification به ازای هر گواهینامه 60 هزار تومان دریافت می شود.
  • با گواهینامه حضور eQual assurance به ازای هر گواهینامه 60 هزار تومان دریافت می شود.
  • صدور مدرک معتبر بین المللی معتبر از franchise Academy ایالات متحده آمریکابه ازای هر گواهینامه معادل 399 دلار دریافت می شود.
  • صدور گواهینامه نفیس به امضای دکتر روبن غنی پور به ازای هر گواهینامه 300 هزار تومان دریافت می شود.

مزیت های شرکت در دوره :

  • صدورگواهینامه های معتبر در پایان دوره
  • برگزاری کلاس ها به صورت کاربردی ، کارگاهی و Case Study
  • استفاده از مشاوره عملی و کاربردی اساتید با تجربه
  • برخورداری از مشاوره های گروهی
  • تخفیف در استفاده از خدمات برندسازی و تجاری سازی برند تا سقف 30 میلیون تومان
  • ارائه رزومه و طرح توجیهی پایان دوره به سرمایه گذاران و فعالین صنعت فرانچایز و کسب و کارهای زنجیره ای
  • امکان انجام پروژه های فرانچایز ، برندسازی و تجاری سازی برند توسط دانشپذیران و کسب درآمد

 

مبلغ کل سرمایه گذاری دروه تخصصی آموزش برندسازی و فرانچایز 60.000.000 ریال می باشد.

مبلغ پیش پرداخت 999.000 تومان می باشد که می توانید در لینک زیر پرداخت فرمایید.

در صورتی که به هر دلیلی امکان پرداخت شهریه دوره را به صورت یکجا ندارید

می توانید شهریه دوره را در طول دوره پرداخت کنید

جهت این امر و هاهنگی های لازم با شماره 09121134141 ارتباط برقرار کنید

مابقی مبلغ دوره به صورت  امکان پرداخت اقساطی و در قالب چک و سفته نهایتا 4 ماهه می باشد.

  • 10 درصد تخفیف برای پرداخت نقدی قبل از برگزاری دوره
  • 15 درصد تخفیف ویژه مدیران با بیش از 5 شعبه فعال

طول دوره: 18ساعت، 6 جلسه ۳ ساعته


زمان برگزاری دوره: پنج شنبه ها ساعت 14الی 17

ممکن است با توافق دیگر شرکت کنندگان زمان دوره تغییر پیدا کند.


آغاز دوره هشتم : 24 اسفند 1396 (با در نظر گرفتن تکمیل حداقل ظرفیت)

توجه داشته باشید که این دوره هیچ پیشنیازی ندارد 

با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره ، اولویت با کسانی است که سریع تر ثبت نام می کنند

 

مکان برگزاری: تهران میدان هفت تیر خیابان شهد لطفی پلاک 60 ساختمان خدمات اول مخابرات - دفتر دکتر روبن غنی پور معاونت تجاری سازی و توسعه کسب و کارهای گروه سرمایه گذاری اول سازان - اول مارکت

 ظرفیت دوره: محدود است و به صورت خصوصی و نیمه خصوصی می باشد .

جلسه هفتم و جلسات مشاوره پروژه پایان دوره به صورت ویژه و سوپرایزی کاملا رایگان است .

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09121134141 تماس حاصل فرمایید .

 

خرید دوره در پلت فرم ایوند